بلاگ

واشر دور درب دیگ بخار پز

واشر دور درب دیگ بخار پز

واشر دور درب دیگ بخار پز چیست؟

واشر دور درب دیگ بخار پز, در برابر حرارت و دمای زیاد از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. به همین دلیل است که از این واشر در صنعت برای دور درب دیگ استفاده می شود.

واشرها با هدف آب بندی و قرارگیری در محل اتصال دو قطعه تولید و به بازار عرضه می شوند. این محصولات مسلما دارای سازه های مختلفی هستند و جنس آن ها هر چه که باشد، انتظار می رود تا در برابر بخار و دمای بالا مقاوم باشند.

در این مقاله از وب سایت سیلیکون نسوز  قصد داریم تا واشر نسوز برای دیگ بخار را به طور کامل معرفی کنیم. بیان ویژگی ها، کاربردها و همچنین قیمت واشر دیگ بخار نیز از جمله مواردی هستند که در این جا به آن ها خواهیم پرداخت.

واشر دور درب دیگ بخار پز

واشر دور درب دیگ بخار پز

واشر نسوز دیگ بخار

این واشر نسوز از پارچه نسوز ساخته شده است، در واقع این محصول از مواد نسوز تشکیل شده است. این نوع الیاف در تولید اکثر محصولات نسوز کاربرد دارند و در زیر به برخی از مهم ترین آن ها اشاره شده است:

  • الیاف آرامید
  •  گرافیت
  •  فایبر گلاس
  • فایبر سرامیک

حال اجازه دهید به شما بگوییم آب بندی این واشرها در کجاها به کار می آید. بیشترین کاربرد این محصول برای عایق بندی، در برابر انواع روغن و فراورده های نفتی است.

 

کاربرد واشر نسوز دیگ بخار

در بخش قبل به ویژگی ها و برخی از کاربردهای این محصول اشاره کردیم و گفتیم مقاومت بالای آن در برابر حرارت باعث شده تا بتوان از آن برای عایق بندی و آب بندی استفاده نمود. این آب بندی در موارد زیر برای این محصول مورد استفاده قرار خواهد گرفت:

  • استفاده در صنایع پتروشیمی جهت عایق بندی در برابر مواد نفتی و روغنی
  • در زمان آتش سوزی و در شرایطی که دما و حرارت بالایی حاکم است
  • برای عایق بندی در برابر انواع اسیدها و مواد الکلی
  • مصارف بهداشتی و آزمایشگاهی

به طور کل از واشرها و آن هایی که دارای این ویژگی می باشند می توان در سیلندرها، انواع موتورها و برای مصارف عمومی دیگر نیز استفاده نمود.

 

 انواع دیگر واشرها

به جز واشر نسوز دیگ بخار، انواع دیگری نیز از این محصول در بازار موجود هستند. این واشرها در شرایط یک پروژه، انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند.

واشرهای پلاستیکی و واشرهای گرافیتی نمونه ای از این محصولات اند که در زیر در مورد آن  توضیحاتی را بیان نموده ایم:

 

واشر لاستیکی

واشرهای پلاستیکی بسیار منعطف هستند و این ویژگی آن ها را برای استفاده در شرایط و حالت های مختلف محل قرارگیری، مناسب می کند.

واشر لاستیکی نسوز از جمله محصولاتی است که در صنعت بسیار کاربرد دارد. الیته نسوز بودن این محصول به معنای امکان استفاده از آن در دماهای بالا نیست.

باید به این نکته دقت داشت که واشر پلاستیکی نسوز بیشتر برای دماهای پایین تر از 300 درجه به کار می رود. بنا براین استفاده از این محصول در دمایی  بیشتر از آن، مجاز نبوده و ممکن است موجب بروز خسارت های جبران ناپذیری شود.

 

واشر گرافیتی

واشر گرافیتی نیز مانند واشر نسوز دیگ بخار دارای کاربردهای مهمی است. از این محصول می توان در صنایعی استفاده کرد که در آن ها سیالات و بخاراتی با دمای بالا وجود دارد.

در واقع باید بگوییم که این واشر نوعی واشر دیگ بخار است و به همین دلیل قابلیت کار در دمای بالا را دارد. نام دیگر واشر گرافیتی، واشر گراف اویل است.

تولید و عرضه این محصول در بازار در حد قابل قبولی است و با توجه به این موضوع، قیمت مناسبی را هم برای آن تعیین می نمایند.

 

خرید واشر نسوز

واشر نسوز دیگ بخار در این مقاله از وب سایت سیلیکون نسوز مورد بررسی قرار گرفت. موارد کاربرد این محصول و همچنین انواع واشرها را نیز مورد بحث قرار دادیم.

در این جا هم می خواهیم به شما بگوییم که بهترین مرجع برای خرید این محصول را چگونه انتخاب کنید. چیزی که در این جا اهمیت دارد، قیمت ارائه شده توسط فروشگاه های مختلف است.

مسلما موارد از جمله هزینه ارسال و حمل و نقل، وزن، تعداد واشر موجود در یک بسته و از همه مهم تر نوسانات بازار بر قیمت واشر دیگ بخار و انواع واشرها موثر خواهد بود.

ما در وب سایت سیلیکون نسوز امکان خرید چنین محصولاتی را برای شما فراهم کرده ایم و با ارائه نمودار قیمت مربوط به هر محصول، این امکان را برای شما فراهم نموده ایم که قیمت ها را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید.

 

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع ورق نسوز با مجموعه سیلیکون نسوز تماس بگیرید.

شماره تماس :

۰۹۱۲۳۱۸۸۸۹۰
۰۹۱۲۱۵۸۰۰۳۴
۰۲۱۳۳۹۷۰۹۰۷

ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر

 

ایمیل : Silicon.nasuz@gmail.com
واتساپ: 09123188890
اینستاگرام : silicon.nasuz@
حجره اینترنتی : silicon-nasuz-parsian

سیلیکون نسوز چیست؟, تولید پروفیل تی شکل سیلیکونی , تولید شیلنگ سیلیکونی , تولید پروفیل سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی یوشکل , پروفیل سیلیکونی شیاری , پروفیل سیلیکونی آلمانی بادشونده, پروفیل سیلیکونی نسوز, تولید نوار آبندی, تولید نوار آبندی سیلیکون اسفنجی, شیلنگ های سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی نسوز, شیلنگ سیلیکونی,ورق نسوز, کاسه نمد, پارچه نسوز, ورق فیبری, ورق سیلیکون, ورق ارتالون, ورق پلی آمید, ورق پلی اتیلن, ورق اسفنجی, نوار لاستیکی ساده, نوار لاستیکی منجید دار, نوار لاستیکی ضد اسید, نوار لاستیکی ضد روغن , نوار لاستیکی ضد سایش, نخ های گرافیتی, نخ تفلنی,بهترین تولید کننده سیلیکون نسوز در تهران, 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *