بلاگ

لاستیک منجید دار چیست

لاستیک منجید دار چیست

لاستیک منجید دار چیست؟

لاستیک منجید دار چیست, به نام ورق لاستیکی کتان نیز معروف شده، محصولی پر کاربرد در میان صنایع مختلف می‌باشد. این محصول، در واقع ورق لاستیکی تقویت شده با پارچه کتان، فایبر، و یا نخ تولید شده از الیاف مصنوعی خواهد بود.

ورق لاستیک منجیددار، عموماً به صورت واشر، و برای کاهش لغزندگی در فشار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود پارچه در این محصول، مقاومت و استحکام آن را افزایش خواهد داد.

تنوع موجود در میان ورق‌های لاستیکی، انتخاب‌های زیادی را در اختیار صنعت‌گران قرار می‌دهد. این ورق‌ها علیرغم تفاوت‌های ناشی از جنس، روش تولید، و ضخامت، در یک سری از ویژگی‌ها مشترک بوده و اغلب به صورت نوار یا واشر، برای درزگیری تجهیزات به کار می‌روند.

یکی از دلایل محبوبیت انواع ورق‌های لاستیکی، توانایی عملکرد مثبت در شرایط آب و هوایی مختلف، و در یک بازه حرارتی نسبتاً مطلوب می‌باشد.

همچنین، خاصیت الاستیسیته و انعطاف پذیری این ورق‌ها حتی در دماهای پایین، علاوه بر افزایش ماندگاری آن‌ها، با مهار لرزش‌های موجود، از فرسایش قطعات جلوگیری خواهد نمود.

لاستیک منجید دار چیست

ویژگی‌های لاستیک منجید دار

لاستیک منجیددار دارای ویژگی‌های متنوعی است. این لاستیک، یک محصولی بسیار مهم و کاربردی است و می‌توانید برای صنعت و نیاز خود، مناسب‌ترین نوع لاستیک را خریداری و استفاده نمائید.

لاستیک منجید دار از نظر حرارتی

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد لاستیک منجیددار، انتقال حرارتی بسیار کم و مقاومت این محصول در برابر حرارت ۱۵۰ درجه سانتیگراد است.

این لاستیک بدلیل کتان و الیاف بکار برده شده در تولید آن، در برابر کشش و پارگی و فرسایش بسیار مقاوم است و عایقی مطمئن در برابر جریان برق و الکتریسیته و همچنین اشعه‌های مضر است. همچنین این محصول بدلیل الیاف استفاده شده در آن، با محیط بسیار سازگار است.

لاستیک منجید دار به صرفه است

یکی از ارزان‌ترین و پرکاربردترین محصولات لاستیکی موجود در بازار است. به منظور کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری تجهیرات و دستگاه‌ها بهتر است به جنس، ضخامت و ابعاد لاستیک منجید دار توجه نمود و محصولی را تهیه نمود تا بازدهی بالایی را به شما ارائه نماید.

لباس های ایمنی به لاستیک نیاز دارند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید لباس های محافظ بدن در برابر مواد شیمیایی و به طور کل لباس های ایمنی دارای لاستیک های مخصوص هستند. با توجه به ویژگی های لاستیک منجید دار که در بخش قبل ذکر شد، این لاستیک ها گزینه های مناسبی برای استفاده در این لباس ها می باشند.

ضربه گیری با لاستیک

یکی دیگر از کاربردهای لاستیک ها استفاده از آن ها در تولید ضربه گیر است. مقاومت بالا و انعطاف پذیری مناسب این لاستیک ها به جلوگیری از ورود ضربه و فشار به سطوح زیرین می انجامد.

تولید واشر آب بندی

از دیگر کاربردهای لاستیک منجید دار می توان به تولید واشرها جهت انجام آب بندی اشاره نمود. به طور کل واشرها برای توزیع یکنواخت فشار حاصل از پیچ ها و مهره ها به کار می رود. تولید پروفیل پنجر با این نوع لاستیک و همچنین استفاده از این لاستیک ها در صنایع اتومبیل سازی نیز جزو کاربردهای مهم لاستیک های منجید دار است.

کاربرد لاستیک منجیددار

از کاربردهای لاستیک منجیددار می‌توان به تولید و تهیه لباس‌های مناسب و مخصوص حفاظت شیمیایی در صنایع مختلف اشاره نمود.

لاستیک منحیددار را نیز می‌توان به عنوان ضربه گیر استفاده نمود و نیز به عنوان ابزاری برای ساخت واشر و برای آب بندی مناسب است.

در صنعت ساخت درب و پنجره نیز این لاستیک‌ها بسیار مناسب برای درزگیری هستند. در صنعت خودروسازی نیز برای عایق بندی درب خودرو مناسب است.

در پروفیل‌های پنچره ها و درزگیری درب و پنجره‌ها نیز بسیار استفاده می‌شود. جهت عایق بندی درب خودرو و نیز در صنعت خودروسازی کاربرد بسیار چشمگیری دارد.

وارد کننده لاستیک منجیددار سیلیکون نسوز به عنوان یکی از واردکنندگان اصلی لاستیک منجیددار به شمار می‌آید که محصولی با کیفیت و مطمئن را به دست شما می‌رساند.

شما به راحتی و با جستجو در اینترنت می‌توانید از سایت سیلیکون نسوز لاستیک منجیددار را خریداری نموده و با خیال راحت از آن بهره مند شوید.

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید …


شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع ورق نسوز با مجموعه سیلیکون نسوز تماس بگیرید.

شماره تماس :

۰۹۱۲۳۱۸۸۸۹۰
۰۹۱۲۱۵۸۰۰۳۴
۰۲۱۳۳۹۷۰۹۰۷

ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر

 

ایمیل : Silicon.nasuz@gmail.com
واتساپ: 09123188890
اینستاگرام : silicon.nasuz@
حجره اینترنتی : silicon-nasuz-parsian

سیلیکون نسوز چیست؟, تولید پروفیل تی شکل سیلیکونی , تولید شیلنگ سیلیکونی , تولید پروفیل سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی یوشکل , پروفیل سیلیکونی شیاری , پروفیل سیلیکونی آلمانی بادشونده, پروفیل سیلیکونی نسوز, تولید نوار آبندی, تولید نوار آبندی سیلیکون اسفنجی, شیلنگ های سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی نسوز, شیلنگ سیلیکونی,ورق نسوز, کاسه نمد, پارچه نسوز, ورق فیبری, ورق سیلیکون, ورق ارتالون, ورق پلی آمید, ورق پلی اتیلن, ورق اسفنجی, نوار لاستیکی ساده, نوار لاستیکی منجید دار, نوار لاستیکی ضد اسید, نوار لاستیکی ضد روغن , نوار لاستیکی ضد سایش, نخ های گرافیتی, نخ تفلنی,بهترین تولید کننده سیلیکون نسوز در تهران, 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *