بلاگ

شیلنگ ضد اسید چیست؟

شیلنگ ضد اسید چیست؟

شیلنگ ضد اسید چیست؟ شیلنگ ضد اسید صنعتی از بهترین مواد ساخته می شود و در صنایع گوناگون استفاده می شود. این نوع شیلنگ از بهترین مواد اولیه ساخته می شود و طراحی خاص و منحصر بفردی دارد.

این محصول برای استفاده در صنایع تولید کننده ، انواع بشکه فلزی، مواد شیمیایی به خصوص اسید ها کاربرد دارد. این مدل شیلنگ ها در اندازه های مختلف تولید می شوند. می توانید برای مصارف گوناگون ار آنها استفاده کنید.

سطح کیفیت بالای این محصول و دوام آن در برابر فشار و مواد شیمیایی به خصوص اسید موجب شده تا طول عمر این کالا بالا رود و کاربرد های خاصی داشته باشد.

 

معیارهای مهم انتخاب شیلنگ ضد اسید

انتخاب شیلنگ ضد اسید مناسب برای استفاده در محیط‌های شیمیایی و صنعتی بسیار حساس و حفاظتی است. در انتخاب شیلنگ ضد اسید، معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

مواد ساخت شیلنگ

اطمینان حاصل کنید که مواد ساخت شیلنگ از جنسی مناسب برای مقاومت در برابر اسیدها و مواد شیمیایی استفاده شده باشد. موادی مانند پلی‌پروپیلن، پلی‌اتیلن، تفلون و پی‌وی‌سی معمولاً برای ساخت شیلنگ‌های ضد اسید استفاده می‌شوند.

مقاومت شیلنگ

اطمینان حاصل کنید که شیلنگ انتخابی شما دارای مقاومت مناسب در برابر اسیدها و مواد شیمیایی است. برای محیط‌های خاص، مانند حضور اسیدهای قوی یا مواد شیمیایی خاص، شیلنگ با مقاومت بالاتری نیاز است.

قطر و طول شیلنگ

ابعاد شیلنگ نیز باید با نیازهای کاربری شما هماهنگ باشد. قطر و طول شیلنگ باید به اندازه کافی برای انتقال مواد شیمیایی باشد و از هر نوع نشتی و نشتی جلوگیری کند.

دمای کاری

حتماً اطمینان حاصل کنید که شیلنگ انتخابی شما دارای تحمل دمایی مناسب برای محیط کاری است. برای محیط‌های با دماهای بالا یا پایین، شیلنگ با تحمل دمای بالاتر یا پایین تر نیاز است.

استانداردها و گواهی‌نامه‌ها

اطمینان حاصل کنید که شیلنگ انتخابی شما با استانداردهای صنعتی مربوطه سازگار است و ممکن است گواهی‌نامه‌هایی داشته باشد که معتبریت و کیفیت آن را تضمین کند.

با مراجعه به تولیدکنندگان معتبر و مشاوره با کارشناسان فنی، می‌توانید شیلنگ ضد اسید مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید.

 

خرید شیلنگ ضد اسید صنعتی

شما برای انجام خریدی مطمئن باید بتوانید خرید خود را بر اساس معیار های خاصی انجام دهید.

یکی از مهم ترین معیار های خرید این محصولات را می توان درجه کیفی شیلنگ دانست که در استفاده از آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و شما حتما باید در خرید به کیفیت بالای شیلنگ توجه کنید.

سایز بندی این محصولات بر اساس قطر دهانه شیلنگ انجام می شود و شما در خرید حتما باید به اندازه این محصولات توجه کنید. در خرید این کالا به تعداد لایه ها نیز باید توجه کنید چرا که هر چقدر این دیواره ها بیشتر باشد می توان گفت دوام این محصول نیز زیاد است.

شیلنگ ضد اسید چیست؟

قیمت شیلنگ ضد اسید صنعتی

عوامل زیادی بر روی قیمت شیلنگ ضد اسید صنعتی در بازار داخلی کشور تاثیر می گذارد که حتما باید به این عوامل توجه کنید.

به طور کلی هزینه های تامین مواد اولیه این محصولات و دستمزد های خط تولید این کالا می توانند کل نوسانات قیمت این محصولات را تحت تاثیر قرار دهند.

دستمزد های حمل و نقل این محصولات جزو عواملی هستند که بر روی نوسانات قیمت این محصولات در بازار داخلی کشور تاثیر می گذارد.

بازه قیمتی این محصولات در متراژ های 20 متری از 4 میلیون تومان آغاز شده و تا 8 میلیون تومان ادامه دارد.

برای سفارش این محصولات فقط کافیست با مشاوران مجرب ما از طریق سایت ما تماس بگیرید و سفارشات خودتان را توسط مسئولان بخش خرید ما ثبت کنید.

 

دلیل اهمیت شیلنگ ضد اسید 

مقاومت شیمیایی در شیلنگ‌ها و اتصالات پنوماتیکی و هیدرولیکی یکی از معیارهای مهم انتخاب این اتصالات است.

مقاومت شیمیایی بدین معنا است که این شیلنگ‌ها عملکرد خود را حتی در محیط‌های کاری و شرایط کاری سخت حفظ کنند. شیلنگ‌های مقاوم در برابر مواد شیمیایی و ضد اسید نیازی به عملیات سطحی ندارند.

همچنین در برابر همه مواد شیمیایی و اسیدی مقاوم هستند. سایر شیلنگ‌های عادی در برابر برخورد با مواد شیمیایی به دلیل انتشار ملکول‌های مواد شیمیایی و گسستن زنجیره پلیمری، پاره یا خورده و فرسوده می‌شوند.

در صورت بروز چنین اتفاقاتی عملکرد شیلنگ به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد و یا حتی سایر قسمت‌های اطراف نیز آسیب خواهند دید.

 

و در آخر

به شما بزرگواران پیشنهاد می کنیم که دیگر وبلاگ‌های مارا نیز مشاهده بفرمایید

و همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید شیلنگ آزمایشگاهی تماس بگیرید.

شماره تماس :

09123188890

09121580034

02133970907

واتساپ: 09123188890

ایمیل: Silicon.nasuz@gmail.com

اینستاگرام: silicon.nasuz@

حجره اینترنتی: silicon-nasuz-parsian

ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر


شیلنگ ضد اسید چیست؟, تولید پروفیل تی شکل سیلیکونی , تولید شیلنگ سیلیکونی , تولید پروفیل سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی یوشکل , پروفیل سیلیکونی شیاری , پروفیل سیلیکونی آلمانی بادشونده, پروفیل سیلیکونی نسوز, تولید نوار آبندی, تولید نوار آبندی سیلیکون اسفنجی, شیلنگ های سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی نسوز, شیلنگ سیلیکونی,ورق نسوز, کاسه نمد, پارچه نسوز, ورق فیبری, ورق سیلیکون, ورق ارتالون, ورق پلی آمید, ورق پلی اتیلن, ورق اسفنجی, نوار لاستیکی ساده, نوار لاستیکی منجید دار, نوار لاستیکی ضد اسید, نوار لاستیکی ضد روغن , نوار لاستیکی ضد سایش, نخ های گرافیتی, نخ تفلنی,بهترین تولید کننده سیلیکون نسوز در تهران, نوار تسمه نقاله,شیلنگ ضد اسید , شیلنگ تفلونی , شیلنگ تایگون, شیلنگ آزمایشگاهی,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *