بلاگ

دستگاه تقطیر چیست

دستگاه تقطیر چیست

گلابگیر خانگی و دستگاه تقطیر چیست ؟

یک پکیج کامل شامل دیگ بخار و اجاق گاز است و برای خنک کردن به آب نیاز ندارد. قسمت خنک کننده آن از فن رادیاتور مسی ساخته شده است که دما را تا دمای محیط خنک میکند.  تمام شیلنگها و واشرهای به کار رفته در دستگاه گلاب گیر از نوع سیلیکونی و نسوز می باشد. ظرفیت دیگ ۲۰ لیتر می باشد و دیگ ۴ قلابه و کاملا آبندی شده است و هیچگونه نشتی و بویی ندارد .

دستگاه تقطیر و گلابگیر خانگی مناسب آپارتمان و جاهای کوچک است و روی فضای کابینت جا میگیرد. یک محصول عالی برای کار آفرینی می باشد و بعد از شروع عمل تقطیر احتیاج به مراقبت خاصی ندارد کار با دستگاه عرق گیری و گلابگیری بسیار آسان میباشد.

رادیاتور دستگاه تقطیر خانگی

رادیاتور استفاده شده در دستگاه گلابگیری از نوع لوله مسی میباشد. قطر لوله مسی استفاده شده در این پکیج ۱۰ میلی متر است که از نوع لوله مسی ضخیم می باشد.در دستگاههای ۱۰ لیتری و۱۵ لیتری و ۲۰ و ۳۰ لیتری شامل ۲ ردیف لوله مسی ضخیم می باشد. و در دستگاههای ۴۰ و ۵۰ لیتر سه ردیف لوله مسی استفاده شده است که به نام سه لول در بازار معروف هستند.

این رادیاتورها در بازار به نام رادیاتورهای برقی معروف هستند که در دستگاه های عرقگیری استفاده میشوند ونام دیگر آن کندانسور می باشد و کندانسور برقی نیز میگویند.البته رادیاتورهای آلومینیومی هم استفاده میشود که از لحاظ بازده تفاوتی ندارند ولی عامه مردم رادیاتور برقی مسی می پسندند.

استفاده از رادیاتور برقی باعث صرفه جویی قابل ملاحظه ای در مصرف آب می باشد . باتوجه به اینکه در کشور ما با کمبود منابع آبی روبرو هستیم و این ایده جالب باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. این نوع خنک کنندگی به نام سیستم هواخنک معروف شده است.

 

دیگ دستگاه تقطیر خانگی

از لحاظ کیفیت عرق به دست آمده در دستگاه های کندانسور برقی با دستگاه های سنتی هیچگونه تفاوتی نمی باشد و کیفیت هر دو یکسان است و در این روش کاملا مقرون به صرفه واقتصادی می باشد و احتیاج به مراقبت کمتری دارد.

دیگ استفاده شده در دستگاه تقطیر و گلاب گیری از جنس آلومینیوم است که به نام ورشو نیز معروف است دیگ دستگاه تقطیر از نوع کاملا ضخیم و از بهترین برندهای ساخت ایران میباشد که سالیان طولانی  میتواند مورد استفاده قرار گیرد . دیگ دستگاه تقطیر ۴ قلابه می باشد که خود قلابها نیز به صورت سفارشی ساخته شده اند تا بتوان درب دیگ دستگاه عرقگیری به آسانی باز و بسته کرد .

دیگ دستگاه گلاب گیری در ظرفیتهای استاندارد ۱۰ – ۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۴۰و ۵۰ و۱۵۰و۲۰۰ لیتر در بازار موجود است که به نام بیدون یا ظرف شیر معروف هستند.با تغییر کاربری در این بیدونها تبدیل به دیگ تقطیر شده اند که در این زمینه مورد استفاده فراوان دارند.

واشرهای به کار رفته دراین دیگها از نوع واشرهای مخصوص هستند که میتوانند دمای زیادی را تحمل کنند بدون اینکه به ساختار فیزیکی آنها لطمه وارد شود واز کارایی آنها کم شود . این واشرها به نام واشر نسوز یا واشر سیلیکونی معروف هستند که به آنها واشر دیگ تقطیر نیز میگویند.

شیلنگهای به کا رفته در دستگاه نیز شیلنگ سیلیکونی یا نسوز است و برای خروج بخار از دیگ از قطعه برنجی استفاده شده است تا در بخار آب زنگ نزند وقطر آن ۱۲ میلی متر می باشد تا هم بخار به راحتی از آن خارج شود و ایجاد گرفتگی و خطر برای دیگ نداشته باشد و به وسیله یک واشر سیلیکونی یا نسوز آب بندی شده است تا نشتی بخار نداشته باشد.

دستگاه تقطیر چیست

دستگاه تقطیر چیست

نکات مثبت دستگاه تقطیر خانگی

یک لوله مسی بخار خروجی را به قسمت خنک کننده هدایت میکند تا در مسیر نیز قدری خنک شود و بهداشتی هم باشد که دوسر لوله مسی بوسیله شیلنگهای سیلیکونی به دیگ و قسمت خنک کننده ارتباط داده شده است وکاملا بدون نشتی است .

برای خنک کردن بخاری که وارد رادیاتور مسی میشود از فن دور پایین برند دمنده استفاده شده است که با تولید باد بخار داخل رادیاتور را درحد دمای محیط خنک میکند وهم صدای فن در داخل ساختمان ایجاد مزاحمت نکند. برای اینکه نزدیکی شعله و دیگ روی رادیاتور اثر نداشته باشد باد فن از خارج به داخل می باشد. قسمت اجاق گاز از ورق ضخیم ساخته شده است ودارای رنگ ثابت وکوره ای یا الکترواستاتیک می باشد.

درتولید این دستگاه سعی شده است از بهترین مواد وتجهیزات استفاده گردد که مورد رضایت مصرف کننده گرامی قرار گیرد .دستگاه مونتاژ شده وآماده بکار می باشد و کاربا آن بسیار آسان و راحت است با این دستگاه میتوان کسب وکار خانگی با حداقل سرمایه و سود مناسب داشته باشید .

با دستگاه تقطیر وگلاب گیر خانگی میتوان انواع عرقیجات با طعمی طبیعی را به آسانی تهیه نمود.

 

کاربرد شیلنگ سیلیکونی در دستگاه تقطیر چیست ؟

در دستگاه تقطیر، شیلنگ سیلیکونی برای انتقال مایعات با دماهای بالا به کار می‌رود. این شیلنگ‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر دما و شیمیایی، مناسب برای انتقال مواد شیمیایی و حلال‌های آلی در فرآیند تقطیر می‌باشند. همچنین، خصوصیت انعطاف‌پذیری آنها باعث می‌شود که بتوانند به راحتی در دستگاه تقطیر نصب و استفاده شوند.

به طور خاص، شیلنگ‌های سیلیکونی در دستگاه تقطیر برای انتقال بخارها، مایعات گرم و دماهای بالا، تقطیر مواد شیمیایی و حلال‌ها، و همچنین برای اتصال به تجهیزات مختلف مانند کلیدها، شیرها و سایر قطعات استفاده می‌شوند.

به طور کلی، شیلنگ‌های سیلیکونی در دستگاه‌های تقطیر به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند نظیر مقاومت در برابر حرارت، شیمیایی و انعطاف‌پذیری، برای انتقال مواد در فرآیند تقطیر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و به بهبود کارایی و کارکرد این دستگاه‌ها کمک می‌کنند.

 

و در آخر

به شما بزرگواران پیشنهاد می کنیم که دیگر وبلاگ‌هایمارا نیز مشاهده بفرمایید

و همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع ورق نسوز با مجموعه سیلیکون نسوز تماس بگیرید.

شماره تماس :

09123188890

09121580034

02133970907

واتساپ: 09123188890

ایمیل: Silicon.nasuz@gmail.com

اینستاگرام: silicon.nasuz@

حجره اینترنتی: silicon-nasuz-parsian

ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر


دستگاه تقطیر چیست، دستگاه تقطیر چیست, تولید پروفیل تی شکل سیلیکونی , تولید شیلنگ سیلیکونی , دستگاه تقطیر چیست، تولید پروفیل سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی یوشکل , پروفیل سیلیکونی شیاری , پروفیل سیلیکونی آلمانی بادشونده, پروفیل سیلیکونی نسوز, تولید نوار آبندی,دستگاه تقطیر چیست، تولید نوار آبندی سیلیکون اسفنجی, شیلنگ های سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی نسوز, شیلنگ سیلیکونی,ورق نسوز, کاسه نمد, پارچه نسوز, ورق فیبری, ورق سیلیکون, ورق ارتالون, ورق پلی آمید, ورق پلی اتیلن, ورق اسفنجی,دستگاه تقطیر چیست، نوار لاستیکی ساده, نوار لاستیکی منجید دار, نوار لاستیکی ضد اسید, نوار لاستیکی ضد روغن , نوار لاستیکی ضد سایش, نخ های گرافیتی, نخ تفلنی,بهترین تولید کننده سیلیکون نسوز در تهران, نوار تسمه نقاله،دستگاه تقطیر چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *