بلاگ

تولید شیلنگ سیلیکونی قلیونی

تولید شیلنگ سیلیکونی قلیونی

تولید شیلنگ سیلیکونی قلیونی، شیلنگ سیلیکونی در صنایع آزمایشگاهی, غذایی, پزشکی کاربرد زیادی دارد. این محصولات از سیلیکون 100% خالص تهیه می شوند.

از عمده کارایی های شیلنگ های سیلیکونی می توان انتقال سیالات و وکیوم را نام برد. نداشتن مزه ، بو ، بهداشتی بودن از دیگر مزایای این شیلنگ های سیلیکونی در کاربرد برای موارد فوق می باشد.

این شیلنگ ها در سختی های مختلف و همچنین با خاصیت تاخیر انداز شعله قابلیت تولید دارند.

شیلنگ های سیلیکونی مستقیما در محدوده وسیعی از برنامه های کاربردی از جمله کامیون ها، اتوبوس ها، ماشین های با کارایی بالا، مسابقات اتومبیل رانی جهانی و مسابقات اتومبیل رانی استفاده می شود.

شیلنگ سیلیکونی استحکام کششی خوبی دارند مقاومتش در برابر پارگی در طولهای مختلف زیاد بوده که این ویژگی آن را از شیلنگ های لاستیکی معمولی متمایز میسازد .

دامنه کاری آن ها بسیار وسیع بوده و دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند. این محصولات در دماهای بسیار بالا تر از دمای محل زندگی میکروب ها و قارچ ها مقاومت نشان داده و به همین دلیل در ساخت تجهیزات پزشکی پر کاربرد می باشند.

شیلنگ سیلیکونی تقویت شده پلی استر بیشتر در برنامه های رادیاتور و خنک کننده یافت می شود. هر شخصی میتواند به راحتی هر اندازه به طول مورد نیاز برش بدهد.

 

ویژگی‌های شیلنگ سیلیکون

  • مقاومت در برابر دمای بالا و دمای پایین
  • عملکرد بصورت عایق الکتریکی قوی
  • مقاوم در برابر پارگی و ترکیدن آن
  • مقاوم در مقابل اشعه ماوراء بنفش
  • شفافیت بالا
  • انعطاف‌پذیری عالی و بدون تغییر شکل در طی طول عمر مفید

شیلنگ سیلیکونی کیفیت بالا به هیچ عنوان زود فرسوده نمی شود و استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است. شیلنگ سیلیکون نسوز به علت شعاع خمش بالا یا قدرت خمیدگی برای محیط‌هایی که دسترسی در آنها دشوار هست بسیار مناسب است.

شیلنگ سیلیکونی در دماهای بسیار بالاتر از دمای زندگی میکروب‌ها و قارچ‌ها مقاومت نشان داده است. شیلنگ سیلیکونی عالی برای کارکردهای فشار پایین انعطاف پذیری در دماهای پایین تقریبا تا -۶۰ درجه سانتیگراد، فرمولاسیون ویژه تقریبا تا -۹۰ درجه سانتی گراد.

  • مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی
  • بدون هیچ گونه جذب مایعات
  • بازدارنده شعله یا ضد شعله بودن شیلنگ سیلیکونی نسوز
  • نرم‌تر از لوله‌های خلاء استانداردشلنگ پلاستیکی قلیون
  • شلنگ های قلیون یکی از ابزارهای مهم برای دود کردن تنباکو است.

این نوع ابزار بیشتر در مکان های عمومی مانند سفره خانه ها و حتی کافی شاپ ها به کار برده می شوند. تاریخچه تولید این شیلنگ قلیون پشمی مشخص نیست. اما از دیرباز تا اکنون مردم برای آنکه به بیماری های مختلفی که از راه دهان به شلنگ وارد می شوند دچار نشوند از محصولات پلاستیکی و یکبار مصرف استفاده کردند.

استفاده ی بهینه از این محصولات به دوران کرونا برمی گردد که افراد برای آنکه این بیماری به بدنشان آسیبی نرساند از این ابزار استفاده می کردند. آن ها به عنوان وسایل یکبار مصرف شناخته می شدند و می توان گفت جزء وسایل بهداشتی به حساب می آیند.

تولید شیلنگ سیلیکونی قلیونی

مشخصات شیلنگ قلیون

این شیلنگ ها که از نامشان مشخص است برای سلامتی هیچ مشکلی ندارند.

این کالاها در رنگ های مختلفی از جمله زرد، قرمز، آبی و حتی سیاه و در بسته بندی های مختلف تولید می شود.آن ها نسبت به شیلنگ های سنتی وزنی سبک دارند و به راحتی جا به جا می شوند.

این نوع ابزار را می توان شست و شو داد و به هیج وجه به راحتی خراب نمی شوند. همچنین این محصولات از ارزشی مناسب نسبت به نوع سنتی خود برخوردارند و به راحتی در دسترس هستند.

این نوع وسیله ها به گونه ای طراحی شدند که مقاوم در برابر حرارت هستند و به سرعت سوراخ یا پاره نمی شوند.

 

خرید شیلنگ قلیون

برای خرید این شیلنگ ها توجه کنید که از متریالی ساخته شده باشند که هنگام مصرف آسیبی به شما و بدنتان وارد نکند.

در زمان خرید این شیلنگ ها دقت کنید که بسته بندی آنها پلمپ بوده و هیچ گونه گرد و خاکی بر روی آنها نشسته باشد. اگر قصد تهیه ی این محصول را دارید به رنگ های مختلف آن توجه کنید و مطابق با سلیقه ی خود آن را انتخاب کنید.

موقع خرید این ابزار در نظر بگیرید که اندازه مناسبی داشته باشد و بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. سعی کنید شلنگی را که انتخاب می کنید بهای مناسبی داشته باشد زیرا ممکن است بعضی از فروشندگان برای سود بیشتر اقدام به عرضه این کالا با بهای زیاد بکنند.

قیمت شیلنگ قلیون

قیمت شیلنگ پلاستیکی قلیون وابسته به عواملی همچون برند ، رنگ ،اندازه آن دارد.

همچنین بهای این محصول باتوجه به تامین مواد اولیه برای تولید و شهری که در آن این کالا تولید می شود ممکن است متغیر باشد و چیزی در حدود 7 هزار تومان الی12 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

بالا و پایین شدن قیمت ارز و ثبات نداشتن در بازار محصولات یکبار مصرف و دخانیات باعث اختلاف در قیمت آنها شده است.

شما عزیزان در صورت مایل بودن به خرید این محصول به راحتی و بدون واسطه می توانید به سایت سیلیکون نسوز رفته و پس از تماس گرفتن با کارشناسان ما خریدی راحت داشته باشید.

 

و در آخر

به شما بزرگواران پیشنهاد می کنیم که دیگر وبلاگ‌های مارا نیز مشاهده بفرمایید

و همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید.

شماره تماس :

09123188890

09121580034

02133970907

واتساپ: 09123188890

ایمیل: Silicon.nasuz@gmail.com

اینستاگرام: silicon.nasuz@

حجره اینترنتی: silicon-nasuz-parsian

ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر


سیلیکون نسوز چیست؟, تولید پروفیل تی شکل سیلیکونی , تولید شیلنگ سیلیکونی , تولید پروفیل سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی یوشکل , پروفیل سیلیکونی شیاری , پروفیل سیلیکونی آلمانی بادشونده, پروفیل سیلیکونی نسوز, تولید نوار آبندی, تولید نوار آبندی سیلیکون اسفنجی, شیلنگ های سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی نسوز, شیلنگ سیلیکونی,ورق نسوز, کاسه نمد, پارچه نسوز, ورق فیبری, ورق سیلیکون, ورق ارتالون, ورق پلی آمید, ورق پلی اتیلن, ورق اسفنجی, نوار لاستیکی ساده, نوار لاستیکی منجید دار, نوار لاستیکی ضد اسید, نوار لاستیکی ضد روغن , نوار لاستیکی ضد سایش, نخ های گرافیتی, نخ تفلنی,بهترین تولید کننده سیلیکون نسوز در تهران, تولید شیلنگ سیلیکونی قلیونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *