بلاگ

تولید واشر درب اتو کلاو

تولید واشر درب اتو کلاو

تولید واشر درب اتو کلاو، از اتو کلاو برای استریل و تمیز کردن لوازم پزشکی استفاده می شود. دستگاه اتوکلاو اغلب خاصیت میکروب کشی به وسیله فشار بخار آب را دارد.

این دستگاه عموما در مراکز بهداشت عمومی ، آزمایشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و بیولوژیکی کاربرد دارد.

اتوکلاو همچنین در فرآیندهای صنعتی که نیاز به فشار بالا دارد استفاده می شود. اتوکلاو از مهمترین دستگاه‌های ساخت بشر است که در عرصه ی پزشکی اهمیت بسیار بالایی دارد.

اتوکلاو ها در انواع مختلف و با کارایی های متفاوت تولید می شوند، واشر درب اتوکلاو یکی از اجزای مهم در اتوکلاو به حساب می آید.

 

کاربردهای واشر درب اتوکلاو

از اصلی ترین کاربرد های واشر درب اتوکلاو این است که هنگام انجام کار درب دستگاه محکم و به خوبی بسته می شود. این واشر به طور مرتب به صورت روزانه، هفته ای و هر سال یکبار باید چک شود تا از تمیز بودن و پاره نبودن آن مطمئن شوند. از آن جایی که همه ی واشر ها هر چقدر هم که از متریال خوبی تشکیل شده باشند باز هم در هنگام کار و باز و بسته کردن درب امکان آسیب دیدگی دارند. در نتیجه واشر درب اتوکلاو باید حتما هر هفته چک شود تا در صورتی که دچار پارگی شده باشد، تعویض شود.

هر ماه آن را کاملاً بررسی کنید ، تمیز کنید و سپس استفاده کنید. کاربرد دیگر واشر های اتوکلاو در زباله سوزی است.

 

اتوکلاو چگونه کار می کند؟

اتوکلاو معمولاً در محیط های بهداشتی برای عقیم سازی دستگاه های پزشکی استفاده می شود. مواردی که باید عقیم شوند درون یک مخزن تحت فشار قرار می گیرند که معمولاً به آن محفظه گفته می شود.

سه عامل برای اطمینان از عقیم سازی موفق بخار در اتوکلاو حیاتی هستند: زمان ، دما و کیفیت بخار.

 

تعویض واشر درب اتوکلاو

تعویض واشر درب اتوکلاو به راحتی انجام می‌شود و فقط باید به محل قرار گرفتن واشر مورد نظر توجه کنید تا به درستی آن را در جای خود نصب کنید.

راحتی نصب تعویض این واشر باعث شده است که به راحتی واشر پوسیده را عوض کنیم و از بابت استریل شدن تجهیزات اطمینان حاصل کنیم.

تولید واشر درب اتو کلاو

خواص واشر درب اتوکلاو

تعویض آن ها به راحتی انجام می شود تنها کافیست به محل قرار گرفتن و واشر مورد نظر در حین تعویض کنید تا به خوبی آن را در جای خود نصب کنید، مزایای موجود در این ابزار سبب شده است تا کار استریل کردن به بهترین شکل انجام شود.

یکی از مزایای اصلی این واشر آببندی بین درب و چمبر می باشد، در صورتی که حین استریل کردن وسایل متوجه شدید که وسایل استریل شده خیس می باشند یا پمپ وکیوم به درستی کار نمی کند به طور حتم یکی از علل آن می تواند واشر باشد پس در انتخاب آن و بررسی آن حین انجام کار دقت بیشتری کنید.

نکته مهم و اصلی در رابطه با جنس واشر درب اتوکلاو نسوز بودن آن می باشد، چراکه وقتی در دما و فشار بالا قرار میگیرد باید تحمل مضاعف داشته باشد چرا که خوده فشار عاملی گرما ساز است.

معمولا واشر درب اتوکلاو را از جنس سیلیکون انتخاب میکنند به علت خواص منحصر به فرد سیلیکون، چرا که سیلیکون ماده ای است که در عین تمیز بودن و بهداشتی بودن دارای تحمل دمایی تا 300+ درجه سانتی گراد و 50- درجه سانتی گراد میباشد.

سیلیکون از مواد معدنی بدست می آید و از مواد شیمیایی و نفتی نمی باشد.

درخانواده لاستیک ها هستند خیلی ها به اشتباه آن را در گروه پلاستیک ها قرار میدهند.

علاوه بر تحمل دمایی که دارند ضد اشعه فرابنفش ضد باکتری و… در نهایت هیچ ماده بیرونی را به خود نمیگیرند حتی انواع چسب ها.

برای استفاده از دستگاه های اتوکلاو که خود آن ها از واشر درب اتوکلاو تشکیل میشوند نمیتوان جنس واشر های آنها را غیر از سیلیکون استفاده نمود چرا که تا به امروز جزو بهترین لاستیک می باشد.

 

قیمت واشر درب اتوکلاو

قیمت برای فروش واشرهای درب اتوکلاو متفاوت است زیرا اندازه و نوع آن ها با هم یکسان نیست و با توجه به نوع دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند، همچنین عوامل بسیاری از جمله نوسانات بازار، نوع واشر، فروش کلی و جزئی و بسیاری از عومل دیگر می تواند بر روی قیمت آن ها تاثیری مستقیم داشته باشد.

 

و در آخر

به شما بزرگواران پیشنهاد می کنیم که دیگر وبلاگ‌های مارا نیز مشاهده بفرمایید

و همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید تماس بگیرید.

شماره تماس :

09123188890

09121580034

02133970907

واتساپ: 09123188890

ایمیل: Silicon.nasuz@gmail.com

اینستاگرام: silicon.nasuz@

حجره اینترنتی: silicon-nasuz-parsian

ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر


سیلیکون نسوز چیست؟, تولید پروفیل تی شکل سیلیکونی , تولید شیلنگ سیلیکونی , تولید پروفیل سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی یوشکل , پروفیل سیلیکونی شیاری , پروفیل سیلیکونی آلمانی بادشونده, پروفیل سیلیکونی نسوز, تولید نوار آبندی, تولید نوار آبندی سیلیکون اسفنجی, شیلنگ های سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی نسوز, شیلنگ سیلیکونی,ورق نسوز, کاسه نمد, پارچه نسوز, ورق فیبری, ورق سیلیکون, ورق ارتالون, ورق پلی آمید, ورق پلی اتیلن, ورق اسفنجی, نوار لاستیکی ساده, نوار لاستیکی منجید دار, نوار لاستیکی ضد اسید, نوار لاستیکی ضد روغن , نوار لاستیکی ضد سایش, نخ های گرافیتی, نخ تفلنی,بهترین تولید کننده سیلیکون نسوز در تهران, تولید واشر درب اتو کلاو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *