بلاگ

لاستیک ضد روغن چیست

روغن لاستیک چیست؟

لاستیک ضد روغن چیست, ماده اولیه اصلی در فرآیند ساخت لاستیک روغن لاستیک یا همان روغن فرآیند لاستیک نام دارد. روغن لاستیک که به ویسکوزیته کینماتیک 100 درجه بین 32 تا 50 هم معروف است در حالت کلی محصولی مرتبط با روانکارها است.

این نوع روانکارها کمتر از 3 درصد ترکیبات آروماتیک چند حلقه ای دارند. روغن لاستیک برای تولید بسیاری از مواد مرتبط با لاستیک مفید است .

انواع روغن لاستیک

این روغن در سه گرید پارافینیک ، نفتنیک و آروماتیک تولید می شود. روغن لاستیک آروماتیک یک روغن فرایند با پایه آروماتیک است که علاوه بر ویژگی پر کنندگی ، در عمل آوری و تعدیل ویژگی های کشسانی در مصنوعات لاستیکی نیز نقش بسزایی دارد و موجب کاهش هزینه ها و ویژگی های مکانیکی قطعات لاستیکی خواهد بود.
روغن فرایند لاستیک برای تولید ترکیبات لاستیکی به ویژه لاستیک های آروماتیک ،تایرهای بسیار بزرگ ماشین آلات راهسازی ، کش های لاستیکی و….مورد استفاده قرار میگیرد .

همچنین این روغن در ساخت انواع لوله ،تسمه و تیوب و همچنین تولیدات اکسترود شده مورد بهره برداری قرار میگیرد. سازگاری و ارتباطی مناسب بین لاستیک های آروماتیک واین روغن ها وجود دارد.

لاستیک ضد روغن چیست

روغن فرایند لاستیک آروماتیک

روغن فرایند لاستیک آروماتیک شرکت پترو اکسیر آسیا که از استخراج مواد آروماتیکی روغن های پایه به دست می آید به بهترین شکل فرموله و ترکیب شده و همچنین بالاترین سطوح استانداردهای مورد نظر را گذرانده است .این روغن برای تولید لاستیک اتومبیل و دوچرخه و قطعات لاستیکی،تولید شیلنگ ، تولید تسمه ، قطعات اتومبیل و کفپوش ها و…کاربرد دارد.

روغن فرآیند لاستیک پارافینیک

روغن فرایند لاستیک پارافینیک شرکت پترو اکسیر آسیا خواص امتزاج پذیری بسیار زیادی با ترکیبات لاستیکی از خود نشان داده و فرآیند تولید را بهبود و تسریع می بخشد .این روغن هم به بهترین شکل فرموله و ترکیب شده و همچنین بالاترین سطوح استانداردهای مورد نظر را گذرانده است .

روغن لاستیک پارافینیک با نقطه فلش و گرانروی زیاد

چرخه عمر زیادتری را دارداز این رو که فورفورال اکسترکت ویسکوزیته بالاتری دارد، ترکیبات پارافینیک برای حصول حفظ مشخصات پس از سالخوردگی مفید است. همچنین این مواد برای فشار بیشتر بر روی روغن، در شرایطی از جمله شیلنگ های مقاوم در برابر حرارت و نیز تسمه نقاله ها ، روکش سیم و کابل و کف پوش ها بسیار استفاده می شود.

روغن لاستیک نفتنیک

یکی از دسته های هیدروکربن ها نفتنیک ها هستند که سایکلوپارافین هم نام دیگرآن است.نفتیک ها در واقع ساختاری یگانه دارند هرچند ساختار آنها شبیه حلقه های آروماتیک است ،از این رو ، انها پایدار است. بسیاری از هیدروکربن های از این نوع، ممکن است متصل شده و درجه های مختلف کیفی را ارائه کنند..
روغن لاستیک نفتنیک پایداری حرارتی بسیار خوب و پایداری رنگی عالی دارند.

لاستیک NBR چیست؟

در مواردی که مقاومت به خوردگی در برابر روغن مد نظر باشد این لاستیک بیشترین حجم تولید را در بر می گیرد. مقاومت برشی عالی، انعطاف پذیری خوب در دماهای پایین، مقاومت کم در برابر نور خورشید و ازون از مزایا و معایب این لاستیک میباشد. این لاستیک در سه نوع به بازار عرضه میگردد: درصد کم اکریلیک(حدود ۲۷ درصد) درصد متوسط اکریلیک(حدود ۳۳ درصد) درصد زیاد اکریلیک(حدود ۴۵ الی ۶۰ درصد) با افزایش درصد اکریلیک، علاوه بر افزایش مقاومت شیمیایی، خواصی نظیر سختی و ظرفیت گرمایی نیز افزایش پیدا میکند.

استیک نیتریل یک الاستومر کوپلیمری سنتزی است که از طریق کوپلیمریزاسیون امولسیونی مونومر آکریلونیتریل و بوتادی‌ان در حضور رادیکال‌های آزاد تولید می‌شود.

لاستیک نیتریل دو نوع داغ و سرد دارد که نام‌گذاری آن‌ها با توجه به دمای پلیمریزاسیون انجام گرفته است. لاستیک نیتریل با وجود حضور آکریلونیتریل در ساختارش سمی نیست زیرا این ماده حتی در آب هم یونیزه نشده و یون سیانید تولید نمی‌کند.

 کاربرد ورق ضد روغن در صنایع خودروسازی

همانطور که بیان کردیم این نوع ورق در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. عمده کاربرد این ورق در صنعت هوا فضا و خودروسازی به صورت زیر می باشد:

  • استفاده در درزگیرها
  • استفاده در شیلنگ سوخت
  • لوله های پلاستیکی گازوئیل
  • دیافراگم پمپ های سوخت
  • واشرها
  • محفظه های روغن و…
مزیت های روغن لاستیک
  • کاهش ویسکوزیته ترکیبات لاستیکی
  • کاهش هزینه ساخت
  • نقطه اشتعال بالا و فراریت پایین
  • سرعت پخش زیاد در اختلاط با سایر مواد
  • بهبود عملکرد در دمای پایین و نقطه آنیلین مناسب

حرف آخر

امیدواریم که شما از این مقاله راضی بوده باشید .

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر دیگر وبلاگ های ما را مطالعه کنید.

موفق باشید..


شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع ورق نسوز با مجموعه سیلیکون نسوز تماس بگیرید.

شماره تماس :

۰۹۱۲۳۱۸۸۸۹۰
۰۹۱۲۱۵۸۰۰۳۴
۰۲۱۳۳۹۷۰۹۰۷

ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر

 

ایمیل : Silicon.nasuz@gmail.com
واتساپ: 09123188890
اینستاگرام : silicon.nasuz@
حجره اینترنتی : silicon-nasuz-parsian

سیلیکون نسوز چیست؟, تولید پروفیل تی شکل سیلیکونی , تولید شیلنگ سیلیکونی , تولید پروفیل سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی یوشکل , پروفیل سیلیکونی شیاری , پروفیل سیلیکونی آلمانی بادشونده, پروفیل سیلیکونی نسوز, تولید نوار آبندی, تولید نوار آبندی سیلیکون اسفنجی, شیلنگ های سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی نسوز, شیلنگ سیلیکونی,ورق نسوز, کاسه نمد, پارچه نسوز, ورق فیبری, ورق سیلیکون, ورق ارتالون, ورق پلی آمید, ورق پلی اتیلن, ورق اسفنجی, نوار لاستیکی ساده, نوار لاستیکی منجید دار, نوار لاستیکی ضد اسید, نوار لاستیکی ضد روغن , نوار لاستیکی ضد سایش, نخ های گرافیتی, نخ تفلنی,بهترین تولید کننده سیلیکون نسوز در تهران, نوار تسمه نقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *