بلاگ

ورق نسوز آزبست چیست

ورق نسوز آزبست

ورق نسوز آزبست

ورق نسوز آزبست چیست؟ یک نوع ورق مقاوم به حرارت است که از ماده آزبست تهیه می‌شود. آزبست یک ماده معدنی طبیعی است که دارای خواص عایق حرارتی و مقاومت به آتش بسیار بالا است. به عنوان یک ماده با خواص عایق حرارتی و مقاومت به آتش، آزبست برای تولید انواع محصولات حرارتی و آتش‌نشان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورق نسوز آزبست به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آزبست از جمله مقاومت بالا به حرارت، عایق حرارتی، مقاومت به آتش، مقاومت به فشار و مقاومت به شیمیایی، برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ورق‌ها معمولاً در صنایع مختلف، سیستم‌های حفاظتی و ایمنی، سیستم‌های دودکش و تهویه هوا، ساختمان‌ها و سازه‌های صنعتی استفاده می‌شوند.

مهمترین نکته در استفاده از محصولات حاوی آزبست، از جمله ورق نسوز آزبست، این است که باید از تماس مستقیم با آن و جلوگیری از تولید ذرات آزبست خارج از محصولات مربوطه به دلیل خطرات بهداشتی و زیان‌های جانبی آن جلوگیری شود.

 

ورق نسوز آزبست چیست

کاربرد ورق نسوز آزبست 

آزبست به این دلیل که ماده‌ای نسبتا ارزان‌قیمت بوده، کاربردهای گسترده‌ای در صنایع دارد. معمولا از این محصول در کارهای عمرانی استفاده می‌شود. از مهم‌ترین کاربردهای این ماده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع ساختمانی
  • صنایع نساجی
  • درزگیرهای آزبستی
  • کاغذها و تخته‌های آزبستی
  • پلاستیک‌ها
  • صنایع اتومبیل‌سازی
  • فرآورده‌های آزبستی

ذرات آزبست بسیار ریز و غیرقابل رویت هستند، حتی در هنگام تنفس به اعماق ریه نفوذ می‌کنند و برای همیشه در آن‌جا می‌مانند؛ به‌همین دلیل بسیاری از افرادی که در صنایع مختلف با این ماده سروکار دارند، ممکن است به سرطان ریه و بسیاری از بیماری‌های ریوی دیگر مبتلا شوند.

 

فرآورده‌های آزبست

محصولات آزبستی سیمانی: لوله‌های آزبست سیمانی، ناودانی و صفحات ایرانیت

جامه‌‌های نسوز: لباس، جلیقه، نمدها و دیگر مواد نسوز

کاغذهای آزبستی: پوشش لوله‌ها و عایق‌های الکتریکی

مواد مالشی و حرارتی: صفحه کلاچ، لنت ترمز و انواع واشر

به‌ عنوان ماده پرکننده: در آسفالت، رنگ شیمیایی، کاشی و پلاستیک

 

مهمترین ویژگی‌های ورق نسوز آزبست

آزبست‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند و به‌همین دلیل می‌توان از آن‌ها در بسیاری از صنایع استفاده کرد. مهم‌ترین ویژگی‌های آن را در ادامه توضیح می‌دهیم.

غیرقابل اشتعال

آزبست در برابر گرما یا فشار بسیار زیاد، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد؛ از همین رو برای صنایعی که با آتش و گرما مستقیم در ارتباط هستند، می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.

خرید ورق آزبست نسوز

ورق آزبست نسوز موجود در سیلیکون نسوز، به بالا بردن سرعت کار و ایمنی کاربر کمک شایانی مینماید.

تنوع محصولات در نسسیلیکون نسوز بالا بوده و شما به راحتی بسته به نیاز خود، نوع کار و شرایط کار خود می توانید محصول مورد نظر خود را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب خریداری و استفاده نمایید. به همین منظور سیلیکون نسوز به عنوان مرکزی تخصصی در زمینه فروش و واردات عایق های حرارتی، برای شما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را ارائه می نماید.

قیمت ورق نسوز آزبست

ورق آزبست نسوز یکی از محصولات منحصر بفرد و کاربردی قابل عرضه در سیلیکون نسوز است که به دلیل جنس مرغوب خود رضایت مشریان عزیز را فراهم می نماید. این محصول دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بوده و به واسطه نوع و کیفیت ساخت محصول قیمت متنوعی داشته و با نیاز شما خریداران محترم نیز مناسب خواهد بود.

 

ساخت ورق آزبست

محصولات سیمان آزبست با استفاده از فرآیند های مکانیزه با 10-20٪ فیبر آزبست با دوغاب سیمان پرتلند مخلوط می شوند. پس از شکل گرفتن به شکل دلخواه، آن ها معمولاً با بخار فشار کم در دمای 80 درجه سانتی گراد یا بخار فشار قوی در 170 درجه سانتی گراد پخت می شوند. در صورت استفاده از بخار فشار بالا برای پخت، ممکن است تا 40٪ سیمان با آرد سیلیس جایگزین شود. پخت گاهی در دمای محیط یا با اتوکلاو حاصل می شود.

در مقطع نازک، سیمان آزبست معمولاً از الیاف آزبست ریز تقسیم شده در یک ماتریس سیمان پرتلند، شامل دانه های سیمان رلیکتی که تا حدودی هیدراته هستند، تشکیل می شود.

سیمان آزبست معمولاً با استفاده از کریزوتیل (آزبست سفید) تولید می شود، اگرچه از کروسیدولیت (آزبست آبی) و آموزیت (آزبست قهوه ای) برای برخی محصولات استفاده می شود. الیاف آزبست و بسته های الیاف معمولاً جهت گیری مطلوبی با طول ورق، کاشی یا لوله ای که در آن گنجانده شده است را نشان می دهند.

آثار سنگ میزبان آزبست مانند سرپانتینیت، الیوین یا پیروکسن نیز ممکن است وجود داشته باشد. اگر آرد سیلیس وجود داشته باشد، باقی مانده ها ممکن است در ماتریس سیمان قابل مشاهده باشند.

 

مزایای ورق نسوز آزبست چیست ؟

  • ورق نسوز آزبست عایق حرارتی بسیار خوبی است و بهره­ وری انرژی ساختمان را افزایش می­دهد.
  •  در برابر آتش مقاومت خوبی دارد و به راحتی نمی­سوزد.
  •  زمانی که با سیمان مخلوط شود ماده­ کامپوزیتی بسیار قوی می­سازد به نام سیمان آزبستی.
  •  قیمتی مناسب و به صرفه دارد از این رو بسیار استفاده می­شود.
  • به عنوان ماده محافظ سقف خانه در نوع شیار دار استفاده زیادی می­شود.
  • ماندگاری بالا دارد و عایق هوا است.
  • در مقابل آسیب­ موریانه­ ها مقاوم است.
  • آزبست به آسانی پاک شده و راحت نگهداری می­شود اما به سختی تعمیر می­شود.

 

و در آخر

به شما بزرگواران پیشنهاد می کنیم که دیگر وبلاگ‌های مارا نیز مشاهده بفرمایید

و همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع ورق نسوز آزبست با مجموعه سیلیکون نسوز تماس بگیرید.

 

شماره تماس :

09123188890

09121580034

02133970907

واتساپ: 09123188890

ایمیل: Silicon.nasuz@gmail.com

اینستاگرام: silicon.nasuz@

حجره اینترنتی: silicon-nasuz-parsian

ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر


سیلیکون نسوز چیست؟, تولید پروفیل تی شکل سیلیکونی , تولید شیلنگ سیلیکونی , تولید پروفیل سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی یوشکل , پروفیل سیلیکونی شیاری , پروفیل سیلیکونی آلمانی بادشونده, پروفیل سیلیکونی نسوز, تولید نوار آبندی, تولید نوار آبندی سیلیکون اسفنجی, شیلنگ های سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی نسوز, شیلنگ سیلیکونی,ورق نسوز, کاسه نمد, پارچه نسوز, ورق فیبری, ورق سیلیکون, ورق ارتالون, ورق پلی آمید, ورق پلی اتیلن, ورق اسفنجی, نوار لاستیکی ساده, نوار لاستیکی منجید دار, نوار لاستیکی ضد اسید, نوار لاستیکی ضد روغن , نوار لاستیکی ضد سایش, نخ های گرافیتی, نخ تفلنی,بهترین تولید کننده سیلیکون نسوز در تهران, نوار تسمه نقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *