بلاگ

ورق بوشن و تفلون چیست

ورق بوشن و تفلون چیست

ورق‌های بوشن و تفلون، به عنوان مواد با ویژگی‌های خاص، در صنایع مختلف به کار می‌روند. ورق بوشن با مقاومت بالا در برابر خوردگی و ترکیدگی، ورق تفلون هم با خواص ضد چسبندگی و مقاومت در برابر حرارت، از جمله استفاده‌های رایج آنها است. شما می‌توانید از قسمت فروشگاه اینترنی ما دیدن کنید و از  محصولات با کیفیت و پایدار خریداری کنید.

 

ورق بوشن و تفلون چیست؟

تفلون معروف ترین پلیمر صنعتی در بازار است. کاربرد های بسیار زیاد این محصول و همچنین ویژگی های بسیار زیادی که دارد؛ سبب شده تا اسامی مختلفی برای تفلون وجود داشته باشد؛ پلیمر نسوز، پلیمر مواد غذایی و همچنین (PTFE) از دیگر نام های این محصول می باشد.

از مهمترین ویژگی های ورق و بوشن تفلون PTFE میتوان به چند مورد اشاره کرد 

  • کسب تمامی مجوز های لازم برای استفاده در محیط های بهداشتی و مواد غذایی
  • عایق مناسب برای جریان الکتریسیته
  • تحمل دما تا 280 درجه سانتیگراد
  • کاربرد در تمامی محیط های شیمیایی مثل محیط هایی حاوی اسید و باز و حلال های صنعتی
  • کاربرد در محیط هایی که گاز های خورنده در آن ها وجود دارد
  • نچسب بودن و تحمل کشش و سایش مطلوب
  • تراشکاری و ماشین کاری آسان

موارد کاربرد ورق و بوشن تفلون 

مورد استفاده جهت تولید واشر و ساخت قطعات صنعتی در صنایعی همچون پتروشیمی، انواع نیروگاه ها، مخازن و جایگاه های سوخت های فسیلی

مورد استفاده به عنوان آب بندی و تولید انواع قطعات خودرو که در مواد خورنده قرار دارند. مورد استفاده جهت تولید واشر و قطعات بهداشتی در صنایع مواد غذایی و آزمایشگاه ها، ساخت و تولید انواع ابزارآلات بهداشتی در آزمایشگاه ها، عایق الکتریکی ترانسفورماتور ها.

 

ورق بوشن و تفلون چیست

 

کاربرد های بوشن و تفلون خالص 

– قطعه عایق الکتریکی دستگاه های ترانسفورماتور

– آب بندی قطعات مانند قطعات خودرو و مورد استفاده در مجرای مایع خورنده و لوازم جانبی اتصال

– ناوبری فضایی، در ماشین آلات، عمران و ساخت و ساز و پرکاربرد در زمینه فعالیت های شیمیایی

– رفع نشت مایع یا گاز در لوله

– به عنوان یک sleeving برای حفاظت از کابل های مورد استفاده، به طور گسترده ای در برنامه های کاربردی شلنگ فشار بالا که نیاز مند به یک زندگی طولانی و انعطاف پذیری و ضربه، و غیره می باشد؛ استفاده می شود.

 

کاربرد میلگرد تفلون 

ساخت بوشن تفلونی
واشر سازی
پردازش مواد غذایی
قطعات الکتریکی
بلبرینگ ها
در صنایع داروسازی

 

ملاحظات کاربردی و مهم برای استفاده از میلگرد تفلون

نقطه اتصال باید بیش از 5 درجه فارنهایت (2 درجه سانتیگراد) کمتر از دمای هوا در هنگام استفاده باشد.

هوا ، پوشش و دمای بستر فلزی هنگام استفاده باید بالاتر از 55 درجه فارنهایت (12.8 درجه سانتیگراد) و زیر 130 درجه فارنهایت (55 درجه سانتیگراد) باشد. پوشش MCI برای میلگرد NT باید قبل از قرار دادن قطعه در انبار کاملا خشک شود

خوردگی فولاد تقویت کننده یکی از مهمترین دلایل خرابی سازه های بتونی آرماتور در سراسر جهان است.

در حالی که چندین روش محافظت در برابر خوردگی میله های تقویت کننده فولاد در بتن توسعه یافته است ، هنوز یک روش منحصر به فرد برای محافظت در برابر خوردگی ایجاد نشده است.

پنج روش متداول محافظت در برابر خوردگی میلگرد در بتن : بتن با درجه بالا ، استفاده از بازدارنده ها در بتن ، پوشش سطح بتن ، پوشش میلگرد و محافظت کاتدی.

نمونه های استوانه ای بتونی با میلگرد تعبیه شده در معرض چرخه های مرطوب و خشک شدن متناوب در محلول کلرید سدیم قرار دارند تا خوردگی میلگرد را برای مدت زمان مشخص 72 روز  1722 ساعت تسریع کنند.

 

ابعاد و خصوصیات ورق تفلون نسوز

تفلون نسوز در واقع یکی از پر کاربردترین محصولات نسوز است که به واسطه خصوصیاتی که دارد توانسته جای خود را در زندگی انسان باز کند .

این محصول در واقع تحت نام تجاری PTFE شناخته می شود که ترکیبی ساخته شده از پلی تترافلوراتین است . این ماده می تواند دما های بالایی را تحمل نماید و به همین جهت می تواند در بخش های مختلف صنایع به عنوان یک ماده نسوز مورد استفاده قرار بگیرد.

این موارد گوشه ای مزیت های این محصول بی نظیر بود . اما نکته قابل توجهی که در رابطه با این محصول وجود دارد شیوه اتصال آن است . از آن جایی که این ماده کاملاً نچسب می باشد لذا نمی توان بصورت مستقیم آن را به سطوح متصل نمود.

برای اتصال این ماده از شیوه ای به نام اچینگ استفاده می شود . در طی این روش سطح تفلون ها متخلخل می شود و به وسیله چسب های اپوکسی به سطوح مختلف متصل می شود . این موضوع سبب شده است تا بسیاری از عرضه کنندگان تفلون نسوز را بصورت تفلون های اچ شده عرضه نمایند . این تفلون ها عموما به دو صورت رول و ورق عرضه می شود .

 

و در آخر

به شما بزرگواران پیشنهاد می کنیم که دیگر وبلاگ‌های مارا نیز مشاهده بفرمایید.

و همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع ورق نسوز با مجموعه سیلیکون نسوز تماس بگیرید.

 

شماره تماس :

۰۹۱۲۳۱۸۸۸۹۰
۰۹۱۲۱۵۸۰۰۳۴
۰۲۱۳۳۹۷۰۹۰۷
ایمیل : Silicon.nasuz@gmail.com
واتساپ: 09123188890
اینستاگرام : silicon.nasuz@
حجره اینترنتی : silicon-nasuz-parsian

ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر


سیلیکون نسوز چیست؟, تولید پروفیل تی شکل سیلیکونی , تولید شیلنگ سیلیکونی , تولید پروفیل سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی یوشکل , پروفیل سیلیکونی شیاری , پروفیل سیلیکونی آلمانی بادشونده, پروفیل سیلیکونی نسوز, تولید نوار آبندی, تولید نوار آبندی سیلیکون اسفنجی, شیلنگ های سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی نسوز, شیلنگ سیلیکونی,ورق نسوز, کاسه نمد, پارچه نسوز, ورق فیبری, ورق سیلیکون, ورق ارتالون, ورق پلی آمید, ورق پلی اتیلن, ورق اسفنجی, نوار لاستیکی ساده, نوار لاستیکی منجید دار, نوار لاستیکی ضد اسید, نوار لاستیکی ضد روغن , نوار لاستیکی ضد سایش, نخ های گرافیتی, نخ تفلنی,بهترین تولید کننده سیلیکون نسوز در تهران, نوار تسمه نقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *