بلاگ

تولید شیلنگ های آزمایشگاهی

تولید شیلنگ های آزمایشگاهی

تولید شیلنگ های آزمایشگاهی: شیلنگ آزمایشگاهی مرغوب و با کیفیت و با قیمت مناسب به صورت مستقیم از تولید کننده یکی از دغدغه های مسئولان آزمایشگاه ها و آزمایشگاه داران سراسر کشور است .در ادامه سعی می کنیم به رفع این دغدغه مهم بپردازیم:

 

شیلنگ آزمایشگاهی

شیلنگ های آزمایشگاهی همیشه یک عضو جدا نشدنی در آزمایشگاه ها می باشد و نوع و کیفیت آن می تواند در نتیجه آزمایشات تاثیر بسزایی داشته باشد. در ادامه به برخی از انواع شیلنگ های آزمایشگاهی پر مصرف خواهیم پرداخت.

 

انواع شیلنگ های آزمایشگاهی 

شاید زمانی که می خواهید شیلنگ آزمایشگاهی بخرید انواع اسم های شیلنگ ها به گوشتان بخورد که دو مورد از مهمترین آنها عبارتند از:

  • شیلنگ های PTFE
  • شیلنگ های شفاف تایگون

 

کاربرد شیلنگ PTFE و شلنگ تایگون

این شیلنگها در صنایع مختلفی از جمله صنایع: الکترونیک، موادغذایی، ماشین سازی و پتروشیمی و … استفاده می شود.

 

کاربرد شیلنگ‌های تایگون

این شیلنگ ها معمولا توسط خریداران برای استفاده و مصارف در منازل مسکونی برای انتقال آب و در کارخانه ها برای انتقال روغن های خوراکی و سایر مواد غذایی و … استفاده می گردد.

 

مزایای شیلنگ های PTFE و شلنگ تایگون

استفاده از این دو شیلنگ آزمایشگاهی به خاطر وجود مزایایی که دارند بسیار زیاد است که اگر بخواهیم به یکسری از مزایای منحصربه فرد این دو شلنگ اشاره داشته باشیم خواهیم گفت:

مزیت شیلنگ های شفاف تایگون

مقاومت قابل توجهی در برابر مواد اسیدی و شیمیایی دارند و هزینه تهیه آن بسیار مناسب و توجیه پذیر است.

مزیت های شیلنگ های PTFE

این شیلنگ ها در بازار به عنوان شلنگی که دارای اصطلاک کم و مقاوت بالا در برابر حرارت و مواد شیمیایی و … شناخته می شود.

 

قیمت شیلنگ آزمایشگاهی در بازار

قیمت عمده شیلنگ های آزمایشگاهی بنا به حجم خرید شما در بازار دارای نوسانات و تفاوت هایی می باشد که همیشه خرید این شلنگ از تولید کننده می تواند باعث شود شما خریدی با بهترین قیمت ممکن در بازار را تجربه نمایید.

اگر بخواهیم به قیمت این نوع شلنگ در بازار بپردازیم خواهیم گفت که بر اساس سایز شلنگ، کیفیت آن، حجم خرید شما و … قیمت آن متفاوت است.

توجه داشته باشید که ممکن است قیمت ها پس از مدتی دچار نوسانات شدیدی شود که پیشنهاد می شود قبل از هر گونه سفارشی برای استعلام دقیق قیمت با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

خرید شیلنگ آزمایشگاهی از تولیدکننده

شاید شما که الان دارید این متن را می خوانید به دنبال تولید کننده ای هستید که انواع شلنگ های آزمایشگاهی را با کیفیتی مرغوب و قیمتی عالی تولید و به بازار عرضه نماید.

خبر خوبی برای شما داریم و آن هم این است که ما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی انواع شلنگهای آزمایشگاهی در بازار با قیمتهایی بسیار مقرون به صرفه قادریم شما را تامین نماییم.

تولید شیلنگ های آزمایشگاهی

ویژگی شیلنگ سیلیکونی آزمایشگاهی

همانگونه که در متن نیز بدان اشاره نمودیم این وسیله آزمایشگاهی در واقع فاقد بو و طعم خاصی می باشد. یکی از موادی که به راحتی می تواند طعم و بوی مواد گوناگون را به خود جذب نماید الکل های صنعتی می باشند. در نتیجه در زمان انتقال آن باید از ماده ای که فاقد رنگ و بوی خاصی می باشد استفاده نمود.

شلنگ سیلیکونی از مهمترین ابزاری می باشد که برای این منظور مناسب است و در نتیجه برای انتقال مواد حساس مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این وسیله آزمایشگاهی به راحتی قادر به مقاومت در برابر عوامل طبیعی، نور فرابنفش و حتی رطوبت می باشد.

حتی نمونه های جدیدی از این محصول تولید شده است که به راحتی قادر به مقاومت در برابر انواع میکروارگانیسم ها نیز می باشد.

 

کاربرد شیلنگ سیلیکونی 

برای ساخت این نوع شلنگ ها از سیلیکون 100 درصد خالص استفاده می کنند. علت این موضوع که استفاده از شلنگ سیلیکونی در آزمایشگاه های صنایع دارویی و غذایی رایج است را می توان غیر سمی بودن، نداشتن بو و مزه، سختی بالا، استحکام کششی بالا، مقاومت در برابر میکروب ها و قارچ ها و … نام برد.

در واقع این ویژگی ها باعث شده است تا با اطمینان خاطر در چنین صنایعی برای انتقال سیالات از ظرفی به ظرف دیگر از شلنگ سیلیکونی استفاده کرد.

در رابطه با نوع سیال مورد جابجایی باید این نکته را در نظر گرفت که ضخامت شلنگ باید متناسب با خواص سیال در نظر گرفته شود تا مشکلی در جابجایی آن به وجود نیاید.

 

و در آخر

به شما بزرگواران پیشنهاد می کنیم که دیگر وبلاگ‌های مارا نیز مشاهده بفرمایید

و همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید شیلنگ آزمایشگاهی تماس بگیرید.

شماره تماس :

09123188890

09121580034

02133970907

واتساپ: 09123188890

ایمیل: Silicon.nasuz@gmail.com

اینستاگرام: silicon.nasuz@

حجره اینترنتی: silicon-nasuz-parsian

ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر


سیلیکون نسوز چیست؟, تولید پروفیل تی شکل سیلیکونی , تولید شیلنگ سیلیکونی , تولید پروفیل سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی یوشکل , پروفیل سیلیکونی شیاری , پروفیل سیلیکونی آلمانی بادشونده, پروفیل سیلیکونی نسوز, تولید نوار آبندی, تولید نوار آبندی سیلیکون اسفنجی, شیلنگ های سیلیکونی, پروفیل سیلیکونی نسوز, شیلنگ سیلیکونی,ورق نسوز, کاسه نمد, پارچه نسوز, ورق فیبری, ورق سیلیکون, ورق ارتالون, ورق پلی آمید, ورق پلی اتیلن, ورق اسفنجی, نوار لاستیکی ساده, نوار لاستیکی منجید دار, نوار لاستیکی ضد اسید, نوار لاستیکی ضد روغن , نوار لاستیکی ضد سایش, نخ های گرافیتی, نخ تفلنی,بهترین تولید کننده سیلیکون نسوز در تهران, نوار تسمه نقاله, تولید شیلنگ های آزمایشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *